Güncel yazılar ve yemek tarifleri.

25 Nisan 2009 Cumartesi

SAKURA

   Bugün size çok beğendiğim bir ağaçtan bahsetmek istiyorum.Yabani kiraz ağacı yani
japonca "SAKURA" Bu ay Tokyo'dan Washington'a kadar her yerde sakura şölenleri
yapılıyor.Emirgan Korusu'nda dört ağaç, İstanbul'un en yaşlı dört sakurasıymış ve çok güzel açmışlar.Ben size evimin önündeki refüjde sıra halinde açan birçok ağaçtan birini
tanıtmak istedim.
   İkinci Dünya Savaşı'nda ise Japon kamikaze uçaklarının ismi de SAKURA idi.Yabani kiraz çiçeği .....Pearl Harbor 'da Amerikan Donanması'nı yok eden uçaklar!
Tam bilmiyorum ama belki saldırı kirazlar çiçek açtığında olmuştu.İşte bu yüzden Tokyo-Washington , ne acı......

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Henna Zehra dedi ki...

Ne kadar güzeller öyle.Emirgan'a bende giderim.Annemler Tarabya'da oturduklarından babam bizi arada gezmeye götürüyor.Sağolsun.Oradan geçerken dikkatle bakacağım bir daha.E tabi baharda heryer rengarenk olunca.Hepsi şölen havasında kendini sergileyince insan hangisine bakacağını şaşırıyor. Vee ben baharı özledimmm....Sağlıcakla kalın...:)

20 Aralık 2011 10:38

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa