Güncel yazılar ve yemek tarifleri.

16 Mayıs 2007 Çarşamba

ÖNSÖZ

Merhaba; sevgili yemek dostları!

Yemek yapmak benim için çok önemli ve zevkli bir uğraş .Türk mutfağının muazzam bir mutfak olduğuna inananlardanım.Aslını koruması gerektiğini savunuyorum.Dünya mutfaklarını da beğeniyorum ama çok pratik ve uydurma reçetelere karşıyım.
Ailem son derece farklı coğrafyalardan geliyor.Bu sebepten farklı yörelerin önemli yemeklerini sürekli evimizde pişiririm.Babam Tokat ,annem İstanbullu.Annemin kökeni Edirne,bense doğma büyüme İzmitliyim.Eşim Urfalı ve 25 senedir İstanbul'da ikamet ediyoruz.Rahmetli babam asker olduğundan 35 sene çeşitli illerde yaşamışlar. Yıllardan beri derlediğim geleneksel damak zevklerimizi sizinle paylaşmak istedim.Konya,Kayseri,Erzurum,Ankara,İzmir, dolayısıyla anneciğim her yerde bir çok yemek reçetesi öğrenmiş ve bizim evimizde uygulamıştır.Evlendikten sonra Urfa mutfağını da dağarcığıma kattım.Yemek sanatına dair edindiğim bilgileri sizinle paylaşmaktan zevk duyacağım.

Ayrıca sizinle güncel konularla ilgili yazılarımı paylaşmayı düşünüyorum.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa